Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kui Nissan 2007. aastal Qashqai turule tõi, olid linnadžiipidega suurema või väiksema eduga õnne proovinud juba paljud tootjad. Kuid selleks, milline ostuhullus Nissani uut kompaktset džiipi saatis, polnud küll mitte keegi valmis – kaasa arvatud Nissan ise. Niigi julgeid müügiplaane ületati vähemalt kahekordselt ning Qashqai tõusis paljudes riikides kõige populaarsemate autode hulka. Miljon Qashqaid tehti valmis kõigest nelja aastaga.
Menumudeli töökindlus osutus aga kahtlaseks: sellele tegid liiga mitu nn lastehaigust ja autod kutsuti korduvalt järelparandusse. „Lastehaigused” on nüüdseks läbi põetud, kuid asemele on tulnud uued mured
Näiteks Saksamaa tehnoülevaatuste statistika ei anna Qashqaile sugugi armu. See on reeglina viimaste seas, jagades maad teada-tuntud lagunejatega, ühtlasi on Qashqai mõnel aastal kõige kehvema töökindlusega Jaapani auto üldse. Värskemate autode seas tõuseb Qashqai mõnikord siiski kesktasemele lähemale.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.