Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Opel läks 2017. aastal General Motorsi (GM) omandusest PSA Grupi kätte, mis on nüüdseks omakorda osa Stellantise kontsernist. See tähendab, et kõik tulevased Opelid jagavad platvormi ja tehnikat Peugeot’ ja Citroëni mudelitega. Aastail 2015–2021 toodetud viienda põlvkonna Astra ongi üks viimastest GM-i ajastu Opelitest. Mudeliajastuid tähistatakse tähestiku järjekorras ja 5. põlve Astra on tuntud kui K-põlvkond.
Opeli väikekeskklassi mudeli põhiline ostuargument on olnud just hinna ja selle eest pakutava hea suhe. Astra debüüdist on möödas kuus aastat, aga juba siis pakuti sellele näiteks maatriksleedesitulesid, massaažiistmeid, jalaviipega avatavat tagaluuki ning toonase ajastu tipptasemel juhiabiseadmeid. Oma klassis oli Astral konkurente palju ning kuigi objektiivselt pole tegu just klassi parima sõidukiga, pakub see kõike tugevalt üle keskmise.
2019. aastal läbis Astra ka väikese mudeliuuenduse, mis lihvis pisut välimust, tõi juurde paar uut mootorit ning kaasaegsema infosüsteemi. Peagi saabub turule uus Astra, mis langetab täiesti uueväärsete eelmise põlvkonna mudelite hinda, muutes auto üsna ahvatlevaks valikuks.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 39, oktoober 2021
Kõik selle ajakirja lood