Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Renault Scénicu pikk ja edukas lugu sai üle-eelmisel aastal lõpu. Eks peapõhjuseks oli see, et linnadžiibid suretasid mahtuniversaalide turu välja, väiksemaks see, et tootjad lähevad euroliidu sunnil elektriautodele üle. Nüüd müüdaval elektrilisel linnadžiibil Scénic E-Tech ja varasematel Scénicutel polegi peale nime suurt miskit ühist.
Igal juhul pole sisepõlemismootoriga Scénicu tootmise lõpetamise otsuse taga miskit imelikku, sest seda lihtsalt enam ei ostetud. Kui kunagi tõelise mahtuniversaalibuumi vallandanud esimese põlvkonna autot läks kokku kaubaks üle 2,8 miljoni ning eelmise kümnendi alguses müüdi kolmanda põlvkonna oma üle 150 000 aastas, siis kuus-seitse aastat hiljem kahanes aastamüük napi paarikümne tuhandeni.
Grand Scénic on praktilisem
Renault võttis neljanda põlvkonna arendamise põhjalikult ette ning muutis Scénicu disaini palju atraktiivsemaks ja interjööri kvaliteetsemaks. Auto näeb välja lennukas, mahtuniversaali kohta sportlik ja kokkuvõttes tõesti hea ning seda pakuti mitme toreda värviga, näiteks piltidel oleva auto kombel kuldse ja ilusa helesinisena.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 21, november 2024
Kõik selle ajakirja lood