Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Alustagem kas või sellest, et uue Tiguani valmistamisel võeti kasutusele paljud Volkswagenid paremaks muutnud MQB moodulplatvorm, või sellest, et pikalt arendatud mootoripõlvkond oli üle saanud paljudest „lastehaigustest“ ning muutunud veel ökonoomsemaks ja võimsamaks.
Auto sai hea ja ostjad armastasid ning armastavad seda veel rohkem kui esimese põlvkonna mudelit, näiteks 2018. aastal läks kaubaks üle 800 000 ja 2019. aastal juba üle 900 000 Tiguani. Sellega polnud Tiguan mitte ainult parem kui eelmine mudel, vaid üleüldse enim müüdud Volkswagen.
Tänu pikalt lihvitud tehnikale on üle keskmise ka selle linnadžiibi töökindlus, ehkki mõni tüüpviga on ikkagi välja löönud.
Nägus ja praktiline
Tiguan on juba kuus aastat vana, kuid head geenid paistavad välja: hiljutise kerge mudelivärskenduse toel ei ole see konkurentidest iganenum, koledam ega ka mingis mõttes kasutusomaduste poolest kehvem. Õigupoolest võidab Tiguan senini võrdlusteste, mis räägib selget keelt selle kohta, et nii sõiduomaduste kui ka praktilisusega on kõik korras.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 6, märts 2022
Kõik selle ajakirja lood