Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Alates Volkswageni legendaarse bussi tootmise algusest Hannoveris üle 60 aasta tagasi on neid ehitatud üle 12 miljoni. 2003. aasta märtsis alustati T5-mudelipõlvkonna valmistamisega, pärast miljonenda eksemplari valmimist 2009. aastal oli aeg küps ka mudeliuuenduseks. Viimast tähistab ametlikult lühend GP (GrosseProduktanderung), internetiavarustes on rohkem kasutust leidnud küll tähis T5.2 (vanema versiooni puhul siis T5.1) ja ka 7HC.
Põhitüüpe on neli: kaubik Transporter, mida valmistakse ka šassiina ja akende/istmetega versioonina, kus nimetustena kasutusel Kasten ja Kombi, buss Caravelle, iseloomult kõige mahtuniversaalilikum Multivan ja matkaauto California. Kui võtta arvesse kõik mootori- ja käigukastikombinatsioonid, erinevad telgede vahed ja keretüübid, sai kokku lugeda 460 T5 GP perekonna sõidukit, mida valmistati jätkuvalt nii Hannoveris kui ka Poolas Poznańis.
Senisest sõiduautolikum
Välimuses piirdusid suuremad muudatused esiosaga: uue kujuga tulede, iluvõre ja põrkeraua kooslus meenutas varasemast rohkem firma sõiduautosid. Aerodünaamiliselt parandati küljepeegleid ja koliti neisse kogu auto antennisüsteemi ning pimenurka jäävast sõidukist teavitav „lambike”.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.