Esimest korda kirjutasime tudengite ehitatavast päikeseautost ja sellega seotud suurtest plaanidest umbes aasta eest. Tol hetkel oli auto alles paberil, kuid meeskond oli enesekindel ning kavatses juba oktoobris Austraalias võistelda. Ent nagu paljudele muudelegi headele plaanidele tõmbas sellele kriipsu peale koroonapandeemia: võistlus jäeti ära.
Et mitme aasta pikkusele tööle siiski väljund leida, otsustasid Euroopa tiimid võistlemiseks kiiresti uue võimaluse leida ning uus mõõduvõtt korraldatigi Marokos. Sinna sõitis Solaride’i 25-liikmeline meeskond koos sisuliselt ööl enne teele asumist valmis saanud autoga.
Nagu sääraste projektidega ikka tuli töid teha viimase hetkeni ning lõpuks ei jõutudki autot korralikult katsetada. Maroko poole asuti teele pöidlad pihus, lootes, et kõik toimib niisamagi. Ühelt poolt tingisid ajapuuduse koroona- ja tarnekriisiga seotud probleemid, aga teisalt ka see, et säärase auto ehitamisega polnud meeskonnast keegi varem kokku puutunud ja tihti polnud nõugi kuskilt küsida.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 46, detsember 2021
Kõik selle ajakirja lood