Kui varem oleme kirjutanud väga kehvadest mootoritest ja siis selle järjeloo, siis nüüd valisime spetsialistide abiga välja 10 viimaste kümnendite parimat mootorit. Üldiselt jääb kõlama väide, et suure rohepöörde ja ökonoomsuse tagaajamise vaimus on mootorite vastupidavus kannatanud – näiteks diislite heitgaasi puhastussüsteemi lisandumise ja metsikult pika õlivahetusvälba tõttu –, aga positiivseid erandeid leiab siiski isegi eelmisest kümnendist.
Mazda bensiinimootor Skyactiv-G
Millistel autodel kasutatakse?
Mazdadel alates 2012. aastast.
Ehkki suurem jagu teisi tootjaid oli eelmise kümnendi alguses juba väikese töömahuga turbomootoritele üle läinud, valis Mazda teise tee. Ei mingit downsize’ingut, ei mingit ülelaadimist, küll aga suur töömaht, otsepritse, äärmuslikult kõrge surveaste ja veel mõndagi moodsat.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.