Valisime asjatundjate abiga välja 12 mootorit, mille ostmist tuleks pigem vältida või siis olla ekstra ettevaatlik. Toome välja, mis on nende peamised mured ning kas neid on võimalik ka ennetada või vältida.
Mercedes-Benzi neljaliitrine diisel
Millel kasutati? S-klass, G-klass, M-klass, E-klass 1999–2005
Teadagi, Mercedes-Benz oskab teha väga häid diiselmootoreid, aga esimese sõiduautole mõeldud V-8-diisliga astuti küll korralikult pange. Jah, tohutu 560 Nm pöördemomendiga oli see omal ajal diislite tipptase, kuid ei läinud kaua, kui hakkasid saabuma teated keti-, EGR-i, turbo, pihustite ja veel palju muu probleemidest.
Asja teeb hullemaks see, et ilmatu kolakas mootor mahub kapoti alla õige napilt ning kui midagi tuleb remontida, olgu või mõnd väikest-lihtsat asja, peab mootori autolt maha tõstma. See tähendab muidugi väga palju töötunde ja väga suurt arvet.
Lisaks ei saa käigukast selle mootori võimsusega hakkama ning laguneb ära. Mõnel autol 100 000, teisel 150 000 kilomeetri järel. NB! Mercedese uuem sama töömahuga V-8-diisel on juba palju parem.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.
7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.