Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Turule tulles oli XC60 Volvo väikseim linnadžiip, kuigi nüüd valmistab Rootsi tootja juba ammu sellest veel väiksemat mudelit XC40. Pealtnäha tundub XC60 küllaltki kogukas, kuid pigem on tegu mõistlikult suure või isegi teatud mööndustega kompaktse autoga, millega parkimine pole kitsasteski oludes üleliia keeruline ning millega sõidavad neli-viis täiskasvanut üsna mugavalt. Kui aga autosse on vaja mahutada turvatoolis lapsed ja võib-olla neile lisaks ka lemmikloom, hakkab ruumi nappima.
Töökindluse eest teenib XC60 üldiselt kiidusõnu nii omanike kui ka remonditöökodade käest. Tõsi, seda on remonditud, kuid kalleid tüüpvigu palju esile ei tooda. Aja jooksul on tehtud ka terve rida tehase järelparanduskampaaniaid, mis töökindlust parandasid. Sestap ei ole ka mõni toomisaastate alguses välja tulnud nn lastehaigus enam teemaks.
Ahtake pagasiruum
Kui esialgu pakuti XC60-le kolme varustustaset (S, SE ja SE Lux), siis mõne aja jooksul lisandus ka neljas, R-Design, mille sportlik joon andis autole eriti nägusa ilme. Paar aastat pärast tootmise algust täiendati ka baasvarustust, eelkõige muudeti autot turvalisemaks. Liialdamata võib öelda, et kehva varustustasemega pruugitud XC60-t turult naljalt ei leia.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 48, detsember 2021
Kõik selle ajakirja lood