Sisuturundus

Jäid autoga lumehange kinni? Lihtne lahendus aitab abini jõuda kõigest 20 sekundiga

Talvel võib lumega ette tulla erinevaid ootamatuid olukordi.Foto: Shutterstock

Lumerikas talv on toonud autoomanikule hulga muresid. IIZI partnerlussuhete üksuse juht Martin Netz avaldab, milliste probleemidega nende poole kõige rohkem pöördutakse ja kuidas neile kiiresti lahendus leida.

IIZI on avanud turu-ülese ainulaadse 24/7 kahjuabi telefoninumbri 666 0300, mis pakub teenust sõltumata sellest, millise kindlustusseltsi poliis sul on. Abi saab küsida ööpäevaringselt.

600 kõne ühes kuus

Keskmiselt helistab kahjuabi numbril 600 inimest kuus, enamik neist soovib nõustamist kindlustusjuhtumi korral ning abi puksiir- ja autoabi teenuste korraldamisel. 

“24h hädaabi juhtumite korral on enamikul juhtudel tegemist kas sõiduki tehnilise rikkega või olukorraga, kus vajatakse abi sõiduki käivitamisel. Samuti on viimase aja ilmade tõttu paljud kliendid jäänud lumme kinni ning vajanud abi sündmuskohal lumest välja tõmbamiseks,” toob Netz näiteid.  

Ta lisab, et kõigile helistajatele osutatakse abi ootamatult tekkinud olukordades, olgu selleks sõidukikahju (liiklusõnnetus) või muud sõidukiga seotud probleemid, mis ei ole kindlustusjuhtumid. Näiteks 24h hädaabi teenuste organiseerimine üle Euroopa.  

“Kahjuabi numbril helistanud inimesed saavad nõu nii eesti, vene kui inglise keeles ning kõnedele vastatakse 90 protsendil juhtudest 20 sekundi jooksul,” räägib Netz.

Üks lahendus kõigile

Netzi sõnul on igal seltsil liikluse- ja kaskokindlustuse puhul omad käitumisjuhised, mis on kliendile keerulised ja tegelikult kahju hetkel sellest ülevaade puudub. “Kui me teame kliendi kindlustusandjat, siis ka nõu tuleb juba vastavalt sellele. Meie poolt loodud lahendus töötab seltsideüleselt ning abi ja kahjuteadet saab edastada kõikidele Eestis tegutsevatele kindlustusseltsidele.” 

Kindlustusjuhtumite korral nõustavad IIZI Kahjuabi teenuse spetsialistid inimesi, kuidas olukord sündmuskohal fikseerida. IIZI Kahjuabi lisakaitset omavatele klientidele tullakse vajadusel sündmuskohale ka appi. 

“Liiklusõnnetuse juhtudes ei ole vaja kahjuteadet sündmuskohal teha, vaid oluline on olukord kohapeal fikseerida. Kõne ajal edastatakse kliendile e-kirja teel registreeritud juhtumi kohta teavitus ning klient saab hiljem rahulikumas keskkonnas läbi IIZI lahenduse oma juhtumi kahjuteate edastada kindlustusseltsile edasisteks menetlustoiminguteks,” selgitab Netz.  

Lisaks saab klient kahjuteate täitmisel valida sobiva remonditöökoja, kus on harjutud oma sõidukiga käima. Kahjuteate laekumisel võtab märgitud remonditöökoda kliendiga esimesel võimalusel ühendust ning lepitakse kokku sobiv aeg kahjude fikseerimiseks ning kalkulatsiooni koostamiseks. 

“Väiksemate kahjude korral on remonditöökojad võimelised tegema remonttööde kalkulatsiooni ka kliendi poolt esitatud piltide alusel ning seeläbi hoiame oluliselt kokku kõigi osapoolte aega. Läbi IIZI kahjuteadet esitades on kliendil võimalik saada kõik probleemid lahendatud ühes kohas ning protsessi kiirendada,” selgitab Netz.

Moodsal ajal kasuta äppi

IIZI kliendid saavad kasutada ka äppi, mis on Eesti turul ainulaadne. Klient saab ülevaate oma kindlustuspoliisidest, võrrelda ja osta uusi kindlustuspoliise, vaadata ja maksta arveid ning tasumiste lihtsustamiseks lisada ka maksekaardi info. Äpi kaudu saab teatada kahjujuhtumist ja nagu veebilehelt, nii saab ka siin süsteem kliendi sisestatud andmetest aru, mis juhtumiga on tegemist ning millistele osapooltele peab kahjuteate edastama. 

Netz lisas, et samasugust kahjuteate lahendust pakuvad nad ka oma partneritele ehk autoesindustele ja remondipartneritele. 

Hinnanguliselt umbes kümme protsenti kogu Eesti sõidukikahjudest edastatakse läbi IIZI lahenduse ja see on pidevalt kasvavas trendis.

Netz märkis, et nad loovad kahjuabiga seotud teenustele juurde uudseid lahendusi protsesside automatiseerimiseks ja efektiivsemaks muutmiseks. “Toome kliendini veel rohkem erinevaid kahjudega seotud teenuseid, et protsessi veelgi lihtsustada ja kiirendada. Eesmärk on anda kliendile ülevaade kogu protsessist alatest õnnetuse juhtumisest kuni terve auto kättesaamiseni.”

Märksõnad: , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.