EV6 valisime eelmisel aastal Autogeeniuse ja Autolehe aasta autoks ning seejärel nimetati see Euroopa aasta autoks. Nüüd on EV6 Eestis kohal ning pärast pikka proovisõitu jagaksime Kiale hea meelega tiitleid veelgi.
EV6 ja selle varem müügile tulnud sõsarmudel Ioniq 5 on viimase aasta jooksul teinud automaailmas puhta töö, võites kordamööda kõikvõimalikke auhindu. Kui Kia kuulutati Euroopa aasta autoks, siis Hyundai sai lausa maailma aasta autoks. Igasugustest väiksematest konkurssidest ja valimistest pole mõtet rääkidagi. Tehnikalt-omadustelt need autod siiski päris samasugused pole (isegi teljevahe erineb veidi), disainist rääkimata. Kui Hyundai on puhtama joonega, siis Kia on vigurlikum ning mõne nurga alt väga ilus, teise alt mitte nii väga.
Küll aga ei saa ümber faktist, et need autod on suured, ehkki pildi pealt ei pruugi see välja paista. Algusest peale elektriautoks kavandatuna tähendab see ka tõesti avarat siseruumi: ülendid on erakordselt lühikesed, teljevahe ligi kolm meetrit, auto põrand sile ja tagaistmel ruumi, nii et pikk sõitjagi võib jalgu sirutada.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 10, mai 2022
Kõik selle ajakirja lood