Cupra Formentor VZ5 on võimas ja metsikult kiire, aga kas ka väärt 16 000 eurot, mis lisanduva 59 kW eest juurde tuleks maksta?
Viis silindrit, 287 kW, peaaegu superautoliku 4,2 sekundiga „sajani“ – praegusel ajal, mil mitte isegi iga teine, vaid sisuliselt iga turule jõudev mudel on kas elektriline, tillukese hübriidajamiga või põriseva kolmesilindrilisega säästuauto, kõlab Formentori tippversioon VZ5 nagu arusaamatu eksitus. Nii palju silindreid ja ei mingit elektrit! Mis aastas me nüüd olemegi?
Cupra tippversioon pole sugugi päris uus, kolleegid lääne suurtest ajakirjadest sõitsid sellega juba aasta eest. Põhjus, miks see meieni nii hilja jõudis, on täpselt seesama, miks super-Formentor jääb lõpuks väga väheste autofännide rõõmuks.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 21, november 2022
Kõik selle ajakirja lood