Soodsamas hinnaklassis jõudis Renault Arkanaga kupeelinnamaasturite popile turule ühena esimestest ja saavutas ka päris arvestatava müügitulemuse. Kas suurem ja kallim Rafale suudab seda korrata?
Renault on mudelirivi uuendamisega hetkel gaasi põhja löönud ning kutseid sõiduüritustele tuleb rohkem, kui me vastu suudame võtta. Eelmisel aastal tulid Austral ja Espace, esimesed Scenic E-Techi elektriautod on ka nüüdseks Eestisse jõudnud, Rafale’iga käisime äsja sõitmas ja kohe on järgnemas ka uus Captur ja Symbioz.
Rafale’i positsioon Renault’ hierarhias on põhimõtteliselt ülemisel astmel, sest tegemist on üsna sama pika autoga kui Espace ning kuigi seda ei saa täiselektrilisena, on tipmistel versioonidel kasutusel pea kogu Renault’ pakutav tehnoloogia ja mugavuslahendused. Lisaks näidati juba ka võimsamat nelikveolist versiooni, aga sõita sellega veel ei saanud.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 10, juuni 2024
Kõik selle ajakirja lood