Renault kolmest linnamaasturist väikseim Captur jõudis esmakordselt müügile 2013. aastal ning on Clio luukpära järel tootja populaarseimaks mudeliks saanud.
Kolm aastat pärast müügile jõudmist oli Captur Euroopas isegi oma klassis enimmüüdud sõidukiks. Seitse aastat hiljem on prantslased algselt lihtsalt steroididel Clio välimusega linnamaasturile ka teise põlvkonnaga välja tulnud.
Teise väljalaske juures on märkimisväärseid uuendusi küllaga ja kui jätta kõrvale elektriajam, siis ainuüksi välimus paneb siiani Capturi-usku olnud kliendi tõenäoliselt proovisõidule tulema.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.