Inbanki blogi

4 ägedat ja “mõistliku” hinnaga BMW M-mudelit, mida kohe Eestis osta saab

Foto: Auto24.ee

M-mudeleid on toodetud juba mitukümmend aastat ning viimastel aastatel on mingit M-versiooni võimalik osta pea igast BMW mudelist. Aga need on uued ja kallid ja päris kõik pole ka M-märki väärt.

Vaatasime müügiportaalis ringi, milliseid ägedaid klassikalisi M-autosid hetkel kohe Eestist osta saaks. M ei ole kunagi odav ja need sõnad ei käi ka kasutatud M-mudelite turul ühte lausesse. Aga samas pole siin toodud näidete näol tegu ka millegi müstilisega. Ostmisel on võimalik kasutada ka just hobiautodele sobivat auto24 liisingut.

Hästi hoitud eksemplar on igal juhul investeeringuväärtusega, seega majanduslikult põhjendamine on lihtne. Ja siin valikus on mõni selline maasikas, et pane või näitusele.

BMW M5 E34, 1990. aasta, 19 000 eurot

Nüüdseks juba 30 aastat vana 2. põlvkonna M5 on tavasilmale (nagu tegelikult enamik M-mudeleid) pea märkamatu. Erikujundusega veljed, kerge spoilerring ja ongi kõik.

Foto: Auto24.ee

Kiirendus 0-100 km/h võttis 315-hobujõulisel mootoril kõigest 6,3 sekundit ning seda kõike mugavas sedaanis.

E34 M5 on kindlalt juba klassikute kategoorias, mis tähendab, et hinnad tõusevad ja targem on kiirustada. Konkreetne auto on müüja sõnul taastatud ehk teostatud on nii keretööd, värskendatud veljed kui teostatud sisu taastamine.

Foto: Auto24.ee

Stiilne ja märkamatu sleeper, mis on M5 mudelite üks ilusamaid versioone. Seda sai muuseas osta ka universaalkerega, aga Eestis ühtegi hetkel müügil pole.

BMW M3 E46, 2003. aasta, 16 500 eurot

Hetkel üks kõige kättesaadavama hinnaga M-mudeleid, mis pakub juba tänapäevaseid sõiduomadusi (loe: on jõhkralt kiire), aga samas tuleb nö analoog-juhtimisvahendite ehk siis automaatkasti, tagaveo ja vabalthingava R6 mootoriga.

Foto: Auto24.ee

E46 põlvkonna M3 mudelid on ilmselt jõudnud oma hinnapõhja ja on teel üles. Kindlasti saab ka soodsamalt kui 16 500 eurot, aga selliste autode puhul kehtib kindel soovitus – kui sul just pole oskusi, oma töökoda, tohutult aega ja raha, siis ära osta kõige odavamat.

Kui heas korras on konkreetne auto, on raske hinnata, aga julgust lisab müüja poolt toodud lause, et läbisõit õige ja kontrollitav nin korrapäraselt hooldatud (United Motors ja BM Auto).

Foto: Auto24.ee

343-hobujõuline mootor on tõeline mõnuallikas nii tänaval kui ka ringrajal. Samuti mahutab kupeekerega auto tagaistmele isegi mõned inimesed ära. Äärmisel vajadusel.

BMW M3 E36 kabriolett, 1995. aasta, 13 555 eurot

Selle põlvkonna M3 tuli nii kupee, kabrioleti kui ka sedaanina. Samuti tehti autole 1995. aastal uuendus, mis tõstis mootori mahu 3,2-liitrini ja hobujõudude arv tõusis 285 pealt 321 juurde.

Foto: Auto24.ee

See kajastub ka hindades ning võimsama mootoriga on loomulikult ihaldatumad. Samas, kas see ilus punane lahtine M3 tundub kuidagi vähem äge, kuna tal on “vaid” 285 hobujõudu?

Tavaliselt me jagame siin ainult Eestis müügil olevaid autosid, aga kuna seekordne valik on väga piiratud nagunii, siis tegime erandi ja võtsime selle auto Riiast. Ja mitte lihtsalt see pärast, et kabrio ja M3, vaid seetõttu, et omaniku kirjelduse järgi on tegu väga heas seisukorras autoga.

Foto: Auto24.ee

Lahtine, kiire ja klassikaline M3 on parim variant hobiautoks, millega ringi kruiisida ja talveks soolavabasse keskkonda parkida hinda koguma.

BMW Z3M Coupe, 1999. aasta, 31 000 eurot

Seekordne autovalik sai alguse just sellest kuulutusest. Esiteks: Sten Ottepi imelised fotod. Taaskord tuleb tõdeda, et kui sul on vähegi erilisem auto, mida ostetakse nagunii emotsiooniga, siis fotod on ülioluline. Kusjuures see pole üldse nii kallis, kui võiks arvata. Eks oleneb ajakulust ja sellest, kas eesmärgiks on lihtsalt ilusad ja informatiivsed müügipildid või korralikum fotosessioon.

Foto: Auto24.ee

Ja siis kõik muu ka. 320-hobujõuline mootor, naljatlevalt “klounisaapaks” nimetatud kupees, on midagi väga erilist. Sõiduomadused on M-mudelile väärilised aga välimus tõmbab pilke kindlasti rohkem kui tavaline M3.

See konkreetne auto ei ole mitte lihtsalt ilusti üles pildistatud, vaid müüja sõnul ka ideaalses tehnilises seisukorras ja hooldatud ametlikus esinduses.

Foto: Auto24.ee

Jah, sellel pole tagumist istet ja praktilisuses ei ole M3 kindlasti mõtet võrreldagi. Aga vaatame pilte ja tunnistame, et sellel pole mingit tähtsust.

Inbank AS-i poolt pakutava auto24 liisingu krediidikulukuse määr on 8,99% aastas järgmistel näidistingimustel: laenusumma 17 500 EUR, laenuperiood 72 kuud, fikseeritud intressimäär 7,9%, lepingutasu 262,5 EUR, haldustasu 2,50 EUR, igakuine osamakse 303,73 EUR, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 22 597,33 EUR.

Märksõnad: , , , ,

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.