SEAT

Eestisse jõudis uus SEAT Ateca ning varsti on kohal ka linnamaasturi CUPRA versioon

Fotod: CUPRA.

Eestisse on jõudnud äsja värskenduskuuri läbinud SEATi kõige esimene ja ühtlasi populaarseim linnamaastur Ateca, mida esitleti TOPAUTO müügisalongis. Uue linnamaasturi hind algab 19 940 eurost.

Lisaks lõppes linnamaasturi sportlikuma versiooni CUPRA Ateca tootmisprotsess ning ka see on lähiajal Eesti turule jõudmas. 

Värskendusi täis uus Ateca

Uus linnamaastur suurendab valikuvõimalusi veel ühe varustustaseme võrra. Reference, Style ja FR varustustaseme kõrvale tuleb neljas — Xperinece, mis pakub veel rohkem võimalusi. 

Uus Ateca esitleb mitmeid moodsal tehnoloogial põhinevaid valgustuslahendusi, mille hulgas on uudsed leedtuled ees ja taga — need kuuluvad juba baasvarustusse, lisaks elegantsed dünaamilised suunatuled.

Tänu uuele täiustatud SEAT CONNECTile on olemas püsiühendus nii autos sees kui ka väljas. Sinna hulka kuuluvad veebipõhised funktsioonid ja teenused, Full Link-tehnoloogia koos juhtmevaba ligipääsuga Android Auto ja CarPlay platvormile.

Väiksem 8,25-tolline info- ja meelelahutussüsteem vahetati välja suurema 9,2-tollise ekraani vastu, millega saab häältuvastustehnoloogia abil süsteemiga loomulikul ja lihtsal teel suhelda. 

Et uus Ateca pakuks kõrgel tasemel turvalisust, sõidukogemust ja mugavust, teevad sõidukis omavahel koostööd täiustatud juhiabisüsteemid. Uue mugavusvarustuse hulka kuuluvad näiteks soojendusega rool ja nähtamatu Climacoat-kate esiklaasil, mis tagab suurepärase nähtavuse iga ilmaga.

Sportlikum ja võimsam CUPRA Ateca on valmis

Koos uue Formentori ja Leoniga seab ennast turule ka SEATi enimmüüdud linnamaastur Ateca sportbrändi CUPRA alt. See on mõeldud neile, kes ootavad autolt natuke rohkem kui lihtsalt rahulikult punktist A punkti B veeremist. 

Jõuallikaks on CUPRA sõpradele juba tuttav 2-liitrine turbomootor, mis toodab 221 kilovatti (300 hj) võimsust ja 400 Nm pöördemomenti. 0–100 km/h kiirendab kerge linnamaastur kõigest 4,9 sekundiga. Maasturile omaselt veavad sõidukit edasi kõik neli ratast korraga. 

Sportliku sõiduki peatamisel on oluline osa piduritel ja see töö on jäetud just Brembo toodangu teha. Et mööda linnatänavaid sõites kuuleksid kõik, et tegemist pole tavalise autoga, on kasutatud Akrapoviči sportlikku väljalaskesüsteemi.

Sportlikkust rõhutab salongis veelgi kaks elementi, mis silmad jäävad — CUPRA rool ja sportkorvistmed. Nahast kaetud roolil on kaks suurt nuppu, millest ühega saab käivitada mootori ning teisega juurdepääsu erinevatele sõidurežiimidele. 

Sõidurežiime on neli: Normal, Sport, CUPRA ja Individual.

Märksõnad: , ,
Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.