SEAT

Pilk kardina taha: kuidas Seat müügirekordeid murrab ja mida Frankfurdis näha saab

Fotod: Seat.

Seat on teel järjekordse rekordilise aasta poole. Vähemalt sedasi paistab olukord augustikuu müügitulemusi vaadates, kus jällegi uus rekord suudeti seada.

WLTP nõuete sätestamise efekt mõjus möödunud aasta augustikuu müügile positiivselt. Tänavu samal kuul oli WLTP nõuete efekt müügile küll pigem negatiivne, kuid ei takistanud Hispaania tootjat sellest hoolimata uut müügirekordit püstitamast. Augustis müüs tootja kokku 42 100 sõidukit ehk 2% rohkem kui möödunud aasta augustis (41 200) ning koguni 41,6% rohkem kui 2017. aasta augustis (29 700).

Kokku on Seat tänavu müünud 411 600 sõidukit, mida on 7,2% rohkem kui 2018. aasta jaanuar-august perioodil. Seega on 2019. aastal juba selle perioodi müügirekord murtud. Tugeva tõusuga jätkab ka tütarbränd Cupra (müügitulemused Seati sisse arvestatud), suurendades müügitulemusi võrreldes 2018. aastaga koguni 70,6% võrra.

Seati müük kasvas ülemaailmselt suuresti tänu Saksamaa, Prantsusmaa ja Itaalia turgudele. Suurimad turud on endiselt Saksamaa (94 800 sõidukit, +14,1%), Hispaania (80 000, +1,2%) ja Suurbritannia (46 800, +35%).

Frankfurdis näeme!

Sarnaselt eelnevatele aastatele osaleb ka tänavu Seat juba teisipäeval algaval Frankfurdi autonäitusel, eesmärgiga näidata pühendumust just elektritehnoloogiasse.

Lisaks elektrilise Mii ja el-Borni esitlemisele, mis on tootja esimesed täiselektrilised mudelid, näeb näitusel veel uut Cupra Tavascan ideeautot – samuti brändi esimene täiselektriline mudel. Samuti on näitusel kohal uus Seat Tarraco PHEV ehk Seati esimene pistikhübriidne linnamaastur.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.