Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kolmanda generatsiooni Iveco Daily on mõeldud tõsise ja raske töö jaoks, auto kannatab suurt koormust ning seetõttu on seda nimetatud ka kaubikute maailma Mike Tysoniks. Huvitava faktina on Daily olnud tootmises 1978. aastast, kuid sellegipoolest on turul alles 3. põlvkonna mudel, mis saabus müügile 2014. aastal. Kõigi põlvkondade mudeleid on värskendatud, aga kui vanemate autode puhul võib iga mudeliuuendust lugeda varasemast paremaks, siis viimase põlvkonna hulgast peavad paljud kasutajad parimaks hoopis esimeste aastate (Euro V) autosid, sest neil on mõnevõrra vähem elektroonilisi lisaseadmeid ja kapriisset n-ö rohekola, mis värskemate autode probleemide nimekirja pikendab.
Sõltumata tootmisaastast paneb Daily olemuse ja iseloomu paika tugev redelraam: kui kaubikumaailm on üldiselt liikunud kandekerele, siis Iveco mitte. Sõiduautolikku juhitavust ja mugavust ei tasu oodata Daily üheltki versioonilt.
Palju võimalusi
Iveco Daily tuleb tehasest kaubiku, bussi või raamveokina, millele saab paigaldada põhimõtteliselt mis tahes pealisehitise. Ainuüksi tehasest saab Dailyt enam kui 8000 kombinatsioonis-variatsioonis, lisanduvad sisuliselt piiramatud ümberehitusvõimalused.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 16, august 2023
Kõik selle ajakirja lood