Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Suzuki väikesed maastikuautod on erilised ja hinnatud, nii Jimny, selle eelkäijad LJ- ja SJ-seeriad (tuntud ka Samurai nime all) kui ka Jimny uus, teine põlvkond. Trumbid on neil kõigil samad: lihtne konstruktsioon, madal hind, maastikuvõimekus. Esimese põlve Jimny osutus hämmastavalt pikaealiseks.
Seda tutvustati 1998. aastal ning see korjati lõpuks müügilt alles 2018. aastal. Selle aja jooksul parandati korduvalt varustust, kohendati natuke välimust ja tuuniti korra ka mootorit, kuid see oligi kõik. Varustust muidugi oligi vaja juurde panna, sest esialgu polnud Jimnyl isegi roolivõimendit ega elektrilisi aknatõstukeid. Kesise varustusega tuleb siiski arvestada, sest konditsioneergi on haruldus.
Maanteel kehvake
Üleüldse on tegu väga lihtsakoelise autoga. Kõigest 3,8-meetrine redelraamil kere mahutab teoorias neli sõitjat, kuid praktikas pigem kaks, sest tagumisel istmel jalaruum sisuliselt puudub. Vedrustus on nii esi- kui ka tagasillal sõltuv (aga vähemalt keerd-, mitte lehtvedrudega), viimistlus väga lihtne ning müraisolatsioon napp. Seega leiab argikasutusse palju paremaid autosid.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 13, juuni 2023
Kõik selle ajakirja lood