Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Peugeot’ uus mudel tehti samale platvormile juba 2008. aasta alguses esitletud Citroën C5-ga, kuid miskipärast venitati sellega väga kaua.
Ent uus mudel oli ootamist väärt. Ajakirjanduses kiideti nii disaini, ruumikust, sõiduomadusi, mootoreid kui ka viimistlust. Teinekord leiti lausa, et prantslased tükivad noobelautode kandadele. Võrdlustestides 508 küll päris tippu ei jõudnud, kuid suuri puudusi sellelt enamasti ka ei leitud.
Vastupidavusegi kohta tegi tootja algul suuri sõnu, lubades varasemast palju paremat kvaliteeti. Paraku ilmnesid õige pea nn lastehaigused nii veermikus, elektrisüsteemis kui ka mootorite juures. Eks neid järjepanu likvideeriti ja facelift’itud versioonide omanikud said sõita juba üsna töökindlate autodega. Palju sõltub siiski sellest, kas valida näiteks diisel- või robotkasti ja bensiinimootoriga auto. Viimased võivad omaniku Peugeot’st väga pikaks ajaks väga kaugele peletada.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 23, detsember 2022
Kõik selle ajakirja lood