Lausa ohustatud liigiks võib lugeda nelikveolised džiibid, mille kapoti all on veel vabalthingav ottomootor. Neid leiab siiski müügilt rohkem kui ühe ning kahele sellisele tehti äsja ka uuenduskuur.
Mõlemad liiguvad väljaspool tavalisi radu. Nii Mazda CX-5 kui ka Subaru Forester e-Boxer eiravad peaaegu kõiki kaasaja trende: turbot pole, mikromootorit pole, aga on lausa kaks liitrit töömahtu! Üks väheseid riike, kus praegu veel selliseid autosid tehakse, on Jaapan. Lähiajal pole need veel väljagi suremas, sest nii Mazda kui ka Subaru said äsja uuendatud.
Mõlema muudatused puudutavad veermikku, mida timmiti mugavamaks. Üks veider omapära on neil autodel veel: omanikul ei tasu kiigata sügavamale juhi jalgeruumi, sest sealt paistab vastu paljas mürasummutusmatt ehk polstrit polegi.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 10, mai 2022
Kõik selle ajakirja lood