Lausa ohustatud liigiks võib lugeda nelikveolised džiibid, mille kapoti all on veel vabalthingav ottomootor. Neid leiab siiski müügilt rohkem kui ühe ning kahele sellisele tehti äsja ka uuenduskuur.
Mõlemad liiguvad väljaspool tavalisi radu. Nii Mazda CX-5 kui ka Subaru Forester e-Boxer eiravad peaaegu kõiki kaasaja trende: turbot pole, mikromootorit pole, aga on lausa kaks liitrit töömahtu! Üks väheseid riike, kus praegu veel selliseid autosid tehakse, on Jaapan. Lähiajal pole need veel väljagi suremas, sest nii Mazda kui ka Subaru said äsja uuendatud.
Mõlema muudatused puudutavad veermikku, mida timmiti mugavamaks. Üks veider omapära on neil autodel veel: omanikul ei tasu kiigata sügavamale juhi jalgeruumi, sest sealt paistab vastu paljas mürasummutusmatt ehk polstrit polegi.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.
7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 10, mai 2022
Kõik selle ajakirja lood