PHEVi puhul pole tegu ingliskeelse kergendusohkega, vaid hoopis pistikhübriidi tähistava nimetusega. Säärase tehnoloogiaga auto olemasolu mudelivalikus on autotootjatel nüüdseks suisa soovituslikult kohustuslik.
Pistikhübriide puudutava tehnoloogiaga on Peugeot hetkel kõvasti hoos ja pakub seal suisa kahte erinevat lahendust. Esimeseks on nelikveoline variant, kus tagarattad liiguvad elektrimootori abil ning eesmised “sisepõletaja” abiga – seda süsteemi näeme näiteks 3008 Hybrid4 või 508 PSE peal.
Teine variant on nõks tagasihoidlikum ning peidab esisillas sisepõlemismootori külje alla väikese elektrimootori. Seda tüüpi lahendust kasutab Peugeot 508 “tavapärane” pistikhübriid, millega me talvel ka sõitsime.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.