Autode elektriliseks muutmise esmane eesmärk on muidugi keskkonnaga seotud probleemide lahendamine. Lisaboonusena kaasnevad kasulikud tehnilised lahendused, näiteks Nissani e-4orce nelikveosüsteem.
Talviseid olusid kajastavad pressisõidud ei ole väga sagedased ning pigem kipuvad need meist geograafiliselt põhja poole jääma. Nissan aga otsustas, et parim koht, kus nende elektriliste nelikveoliste omadusi proovile panna, on maailma kõige kõrgemal (2400 m merepinnast) asuv püsivalt tegutsev ringrada Circuit Andorra. Sellisest kutsest oleks olnud väga raske keelduda.
Keerulise nimega süsteem e-4orce on kasutusel elektri-Ariyal, aga ka Nissan X-Trail e-Poweri hübriidil. Viimastel on pardal küll sisepõlemismootor, mis pole ratastega ühenduses, vaid laeb ainult akut. Rattad paneb pöörlema elektrimootor.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs kaheksa Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8,99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 6, märts 2023
Kõik selle ajakirja lood