Toyota Prius on oma koha autoajaloos auga välja võidelnud. Väga ökonoomne ja vastupidav auto meeldis võrdselt Hollywoodi tähtedele ja ka taksojuhtidele. Kas uus põlvkond kordab seda edu?
Ma olen täiesti veendunud, et maakera on ümmargune, niite ei tõmba sisalikinimesed ja Merivälja all ei pargi ufolaev. Kui ma aga mingi vandenõuteooria üle olen nõus kas või teoreetiliselt arutlema, siis on see autofirmade teadlik plaan mõni mudelipõlvkond sihilikult allavett lasta, et uue mudeliga saaks fööniksina tuhast tõusta. Kaotame palju, võidame veel rohkem.
Millegi muuga ei ole võimalik seletada eelmise põlvkonna Toyota Priust (ja ka vesinikuauto Miraid). Need kaks oleks nagu pandud rikkis teleportatsioonimasinasse, kus täiesti soliidne auto võeti aatomiteks lahti, kuid teises otsas uuesti kokku pannes läks kõik sassi.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 21, november 2023
Kõik selle ajakirja lood