Raskete kaubikute meister Iveco arendab Dailyt aina mugavamaks ja moodsamaks. Adaptiivse kiirushoidiku ja amortisaatorite, tagatelje õhkvedrustuse ja häälkäskluste kõrval ei unustatud aga ka raua poolt.
Robustse tööloomana alustanud Iveco Daily (täismass 3,5–7,2 tonni) viimane põlvkond on aastatega arenenud aina mugavamaks ja moodsamaks. Mõni aasta tagasi valikusse ilmunud ZF-i 8-käiguline automaatkast on osutunud erakordselt menukaks: Skandinaavias tellitakse see 95 protsendile Dailydest ja Eestiski 60%-le, osalt tänu sellele, et algne enam kui 2000 € lisahind on kahanenud 1500 kanti.
Sellele vaatamata sai Daily värskenduskuuri ühe osana uue 6-käigulise käsikasti, mille lülitused peaksid olema palju täpsemad ning õlivahetusvälp venitati koguni 350 000 km-ni. Kahjuks olid esitlusautod eranditult automaatkastiga ning sestap jäi proovisõidul üle ainult uuesti veenduda, et ZF töötab endiselt väga hästi. Ainus põhjus osta Daily käsikastiga on vajadus jõuväljavõtu järele, sest seda automaatkäigukasti juurde ei pakuta.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.