Paar aastat tagasi saabunud Peugeot 508 uus põlvkond astus hiiglasliku sammu kallimasse klassi nii hinda kui ka koostekvaliteeti silmas pidades. Nüüd läbis auto väikse uuenduskuuri.
Peugeot’ mudelivalikus ei ole hetkel ühtegi keskpärast autot. Kõik mudelid väikesest 208-st seitsmekohalise 5008-ni on silmapaistva disaini, korraliku interjööri ning heade sõiduomadustega. Peamiselt saab kriitikat rool, millest allpool natuke pikemalt, ja muidugi hind – odavast „prantslasest” pole enam mõtet rääkida.
See on ka prooviautoks olnud auto suurim viga. Pistikhübriidid ei ole kunagi olnud odavad, aga tänapäeval on nende elektriline sõiduulatus kerkinud mõnel juhul ka üle 100 kilomeetri ja seega ametlik 63 km (meie testis napp 30) on liiga vähe, et auto ligi 50 000-eurost baashinda elektriauto alternatiivina õigustada.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs kaheksa Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8,99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, september 2023
Kõik selle ajakirja lood