Continental GT luksuskupee, mille kapoti alla pandi vägev W-12-mootor, päästis Bentley 20 aastat tagasi sisuliselt hääbumisest. Nüüd on sellele jõuallikale antud koondamisteade ja meile anti sõitmiseks eriti võimas versioon nimega Speed.
Mis on sarnast mõne suure kontserni järjekordsel „uuel elektrilisel rahvaautol” (mis on tegelikult sama tehnoloogia teise logoga keres) ja 300 000-eurosel luksuskupeel? Nende arvustuse kirjutamine on võrdselt keeruline. Ühe head ja vead on ammu teada, teisel justkui ei tohikski neid olla.
Lihtsamaks ei tee seda ka fakt, et tänu Bentley väga heale tehase demoautode süsteemile oleme saanud aastate jooksul proovida peaaegu kõiki võimalikke versioone alates tavalisest V-8-mootoriga Bentayga linnamaasturist kuni kabriolettide ja tippversioonideni välja. Seega on olemas täielik ülevaade kogu valikust (Lamborghini ja Ferrari, tehke järele!) ja kõige sportlikuma versiooni üle juurdlemiseks läkski enam kui kaks kuud pikka suvepuhkust.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs kaheksa Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8,99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, september 2023
Kõik selle ajakirja lood