Uhked sedaanid, silmatorkavad välimuselt ning võimsad ja elektrilised sisemiselt. Võrdlustestis kohtuvad kaks uudismudelit: Mercedes EQE ja Genesis G80.
Kiikame korraks autode lähiminevikku. 1980-ndate lõpp – ühtäkki hakkavad autod tulema ka Lõuna-Koreast. Oh õudu! Kuid õudset pole ses midagi, väga kiiresti levivad Korea autod üha uutes-
se sõidukiklassidesse. 1990-ndate alguses pani Eestis jala maha ka Hyundai, mis tähendas mudeleid Pony ja Accent. Mälestused mälestusteks, kuid nende järel tulid juba i30, igakülgselt õnnestunud kompaktauto, ning Tucson, mis kogus ruttu rohkelt sõpru, ja põhjendatult.
Läinud aastal tõi Hyundai Euroopa valitud riikides – kuid veel mitte Eestis – müügile luksusmargi Genesis. Tegu on vägagi peenelt viimistletud sõidukitega, mis näevad välja isikupärased. Vaid mõni nädal tagasi jõudis Euroopasse elektrisedaan Genesis Electrified G80. Kogukas sõiduk, elegantselt kujustatud ja vägagi elektriline. Pole oluline, kas ajalooline kontekst on teada või mitte, nüüd oskavad korealased teha ikka vägevaid autosid!
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, september 2022
Kõik selle ajakirja lood