Hundid lambanahas: 3 kiiret versiooni esmapilgul tavalistest autodest

Fotod: auto24.ee

Heal lapsel mitu nime. Mõnele on nad hundid lambanahas, teise jaoks inglisepäraselt “sleeperid“. Küll on aga kindel, et tavaliste argiautode taha maskeeruvad sportlased on alati põnevad ning sageli jõudluse poolest muljetavaldavad. Reastasime müügiportaalist üles kolm “tavalist” autot, millel on tegelikult nii mõnedki trikid varuks.

Opel Insignia OPC, 2013

Mootor: 2,8 l V-6 biturbo, 239 kW
Hind: 16 600 eurot

Iseasi, kas erksinises toonis ja sportliku hoiakuga Insignia OPC päris massi sulandub, aga treenimata silmale võib see Opel esmapilgul tõesti tunduda kui täiesti harilik liikur. Reaalsuses on tegu tõsise sportautoga, mille kõiki nelja ratast liigutab 2,8-liitrine V-6 turbomootor võimsusega 239 kW.

Reipale kiirendusele lisaks leiab autost ka sportlikuma vedrustuse, elektroonilise piiratud libisemisega diferentsiaali ja palju muudki. Kiireks sõiduks väga sobilik, aga pereauto kohustustest eemale ei viili.

Müügikuulutus väidab, et Opel on soetatud uuena Eesti margiesindusest, kõik hooldused on tehtud korrektselt ning ajalugu on dokumenteeritud. Hinnaks küsitakse 16 600 eurot, aga haruldase, kärme ning mitte just liiga vana Opeli eest tundub see olevat asjalik summa.

Škoda Superb 3.6 VR6, 2008

Mootor: 3,6 l VR-6, 191 kW
Hind: 7000 eurot

Menuka Škoda Superbi teine põlvkond on tänavapildis jätkuvalt tihe nähtus, aga mitte just kõigi kapoti all ei tuksu jõuline, 3,6-liitrine VR6 mootor. Tegu on autohuviliste poolt ühe kiidetuima Volkswageni jõuallikaga, mida iseloomustavad ühtaegu nii sulnis kõla kui ka jõuline kiirendus.

Vabalthingaval mootoril on võimsust 191 kW ning nullist “sajani” sööstab Superb alla seitsme sekundi.

Omaniku sõnul on tegu turu kõige odavama VR6 mootoriga autoga, mis on ühtlasi ka väga heas korras. Märkimisväärsematest töödest tasub mainida vahetatud mootoriketti, veepumpa ning kõiksuguseid rihmasid ja rullikuid. Hinnaks küsitakse 7000 eurot.

Volvo S80 V8, 2006

Mootor: 4,4 l V-8, 232 kW
Hind: 8000 eurot

Kümmekond aastat tagasi võis Volvo mudelirivi vaadates järeldada, et peale ontlike ja turvaliste pereautode midagi rabavat sealt ei leiagi. Natukene rohkem süvenedes avastame aga tippmudeli S80, mille mootorivalikus pesitseb tõelise pärlina 4,4-liitrine V8.

Tegu on koostöös Yamahaga arendatud jõuallikaga, mil võimsust 232 kW ning mis muundab vajadusel soliidse sedaani tõeliseks maanteeraketiks.

Nagu ka eelpool mainitud Opel, on ka see auto ostetud uuena margiesindusest ning omab dokumenteeritud ajalugu. Omaniku sõnul on tegu heas korras autoga, mille eest küsitakse 8000 eurot.

Märksõnad: , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.