Sügis on turule toonud palju põnevaid hobiautosid. Kuigi pigem seostatakse pealkirjas toodud marke töökindluse ja mõistlikkusega, siis tegelikult leiab valikust ka veidike põnevamaid liikureid. Mis ilmselt samuti on pigem töökindlad, aga võib olla mitte nii väga mõistlikud.
Lexus GS 300, 1995
Mootor: 3,0 l R-6, 156 kW
Hind: 7900 eurot
Kui teise põlvkonna pungis silmadega GS-i näeb veel päris palju, siis esimene on rariteet. Nüüd on üks selline müügile tulnud ja tegu pole vana logu, vaid piltide ja kuulutuse info põhjal eriti korraliku eksemplariga. Kinnitatakse, et autol on täielik hooldusajalugu ja et hiljuti on tehtud hulk hooldusi.
Lexus SC 400, 1997
Mootor: 4,0 l V-8, 216 kW
Hind: 9000 eurot
Lexuse luksuslik ja kiire GT, antud juhul V-8-mootoriga. Eriti haruldaseks teeb selle SC hiline tootmisarv: enamik neist pärineb 1990. aastate algusest, hilisemaid on kogu Euroopa peale väga vähe. Tehnilise seisu kohta kuulutuses infot ei anta, eks huviline peab helistama.
Toyota Land Cruiser, 1993
Mootor: 4,5 l V-8, 152 kW
Hind: 12 000 eurot
Sääraseid vanu hiiglaslikke Land Cruisereid on Eestis küll, aga V-8-bensiinimootoriga luksusversioone, millel on veel ka väike läbisõit … võib olla on see ainus? Auto on uuena müüdud Ameerikasse, läbisõidunäidikul seisab u 115 000 miili ehk 184 000 kilomeetrit.
Lexus GS 460, 2008
Mootor: 4,6 l V-8, 255 kW
Hind: 12 500 eurot
Selle põlvkonna GS-id on enamasti kas V-6- või hübriidjõuallikaga, harva 4,3-liitrise V-8 ja eriti harva 4,6-liitrise V-8-ga nagu see auto. GS 460 tehti pärast mudelivärskendust ja majanduskriisi ajal, mil keegi neid osta ei jaksanud/julenud. See on üks kolmest Eestis arvel olevast sellisest GS-ist.