Päeva kuulutused: kaks heas korras ja lahedat retro-Toyotat, mille vahel raske valida

Fotod: Auto24.ee

Müüki on tulnud lausa kaks vana jaapanlast, mille vahelt vaid üks välja valida oleks olnud ebaõiglane. Sama mündi kaks erinevat külge. Üks väheke särtsakam ja mängulisem, teine stiilne ja väljapeetud. Mõlemad manuaalkastiga ja tagaveolised.

Toyota Corolla 1979

Omanik on selle auto kohta juba nii palju ära öelnud, et meie kommentaarid oleksid lausa liigsed.

Lisaks väga pikale tehtud tööde nimekirjale on öeldud ka nii:

“Kogu töö olen teinud endale, mitte lihtsalt uisa-päisa ja müügi jaoks kenaks. Auto sai paar aastat tagasi täisringi keevitust, mis on ka dokumenteeritud. Kõik probleemsed kohad said korda tehtud.”

Sealjuures on vabanetud sellisest õnnetusest nagu lehtvedrudega tagasild, mis asendus Celica omaga ja nüüd on all 4-link vedrustus diagonaalvardaga. Esisillas on samuti Celica püstakud ja suuremad kettad ning pidurisadulad.

Omanik ütleb veel, et uste ja tagaluugi alaservad on uued, tiivakaared uued ja 60% põhjast on uus. Salong on hoitud originaalina, puhas ja istmed terved, armatuur on päikesepragudeta.

Autol on manuaalkast ja 75 hobujõudu, aga sõiduki tühimass on kõigest 900 (!) kg, seega võib uskuda müüja sõnu, et lõbus auto.

Toyota Crown 1968

Stiilne ja väga heas korras kruiiser. Kui Corolla puhul on arenduse suund juba valitud (sportlik, särtsakas), siis selle Crowni puhul võib trükkida Google’isse otsingusõnadeks “jdm crown tuning” või midagi sarnast ning hakata mõtteid koguma. Või jätta originaaliks. Kaotada on vähe.

Auto teeb eriliseks müüja väide, et see on registreeritud Eestis 1974. aastal ja tema on 52 aasta vältel selle auto neljas omanik. Müüja ütleb ka, et tegemist on vähelevinud Toyota Crown RS50 mudeliga.

Sõiduk on tehniliselt heas seisukorras ning värskelt läbinud ülevaatuse. Vanale autole kohaselt leidub selle juures pikkadesse sügisõhtutesse sobivat pisinokitsemist.

Kuidas osta?

Ükskõik kumma sa valid, siis väike reserv (või suur, kui minna tuuningu/taastamise teed) võiks ikkagi olla.

Ostmiseks võib kasutada ka Auto24laenu, mille puhul ei ole oluline auto vanus ja puudub ka kaskokindlustuse ning sissemaksu kohustus.

See on niisuguste hobiautode puhul väga oluline, kuna sageli ei saa nii vanadele autodele üldse liisingut või siis kaasneb sellega kaskokindlustuse kohustus.

Auto24 laen on finantskohustus. Enne laenu taotlemist ja laenulepingu sõlmimist hinnake oma varalist olukorda ja laenuvajadust, et veenduda, et olete võimeline laenu õigeaegselt tagasi maksma. Maksete õigeaegselt tasumata jätmise korral võib kaasneda kohustus tasuda viivist ja hüvitada võla sissenõudmiskulud. Laenulepingu nõuetekohane täitmata jätmine võib raskendada tulevikus laenude saamist nii Inbankist kui ka teistest finantsasutustest. Palun tutvuge enne laenamist krediidi kulukuse määraga ning sellega kui palju laenu võtmine Teile maksma läheb. Enne otsustamist tutvuge ka Finantsinspektsiooni tarbijaveebiga www.minuraha.ee, auto24 laenu lepingu tingimustega, lepingueelse teabega ning vajadusel konsulteerige asjatundjatega.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.