Cupra Ateca linnamaastur on veelgi kiirem kui oodata osati

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Veel enne käesoleva aasta lõppu jõuab Cupra esimene mudel – pea 300-hobujõuline Ateca sportmaastur – Euroopas valitud esindustes müügile.

Debüüdi puhul on SEAT teinud avalikuks Cupra Ateca täpsed tehnilised andmed ja suure pildigalerii.

Neljasilindrilise 2.0-liitrise TSI turbomootori ja sõiduki madala kaalu (1540 kg) tõttu suudab Cupra Ateca kiirendada seisust sajani kõigest 5,2 sekundiga ja maasturi tippkiiruseks on 247 km/h.

Säärasele kiirendusele aitab kaasa hiljuti valmis arendatud seitsmekäigulise DSG käigukast ja Cupra Atecale omane launch control võimalus. Lisaks võimsale kiirendusele annavad neli väljalasketoru Cupra Atecale teistest omanimelistest maasturitest kõvasti võimsama heli.

Cupra kombineeris võimsuse ja ökonoomsuse

Kuid Cupra Atecat arendades ei keskendutud ainult võimsusele. Sõiduki igapäevase autona kasutamiseks on rõhku pandud ka efektiivsusele ja ökonoomsusele. Seitsmekäiguline käigukast on loodud kombineerima madalat kütusekulu ja märkimisväärset võimsust.

Samuti vastab kaheliitrine turbomootor kõige viimastele heitgaasinõuetele. See tähendab, et Cupra Ateca keskmiseks kütusekuluks on 8,5-8.9 l/100km ja süsinikheidete näitajad jäävad 192 g/km kuni 201 g/km vahele.

Tõeline nelikvedu tänu uuele tehnoloogiale

Cupra Ateca kasutab üht tänapäeva kõige ohutumat ja enim arendatud veojõu süsteemi maailmas. Nelikveoline 4Drive tehnoloogia analüüsib reaalajas teeolusid, võttes arvesse sõiduki ja iga ratta kiirust, rooli asendit ja sõidurežiimi, et kiiresti ja sujuvalt võimsust igasse rattasse edasi viia.

Kõikide olemasolevate sõidurežiimidega – Comfort, Sport, Individual, Snow, Off-Road ja CUPRA – töötav 4Drive tagab parema juhitavuse mistahes olude korral.

CUPRA sõidurežiimi valimine annab juhile koheselt endast teada võimsa ja puhta mootoriheliga. Samuti kohandub sõiduk sportlikumaks sõiduks ümber tänu adaptiivsele Dynamic Chassis Control vedrustusele. Kogu selle võimsuse taltsutamiseks on Cupra Ateca pidurid suuremad – 340 mm ees ja 310 mm taga. Valikuna võib soetada ka musta värvi 18″ Brembo sportpidurid.

Uue sportmaasturi võimsus ja elegantsus peegeldub ka silmapaistvas välimuses, mida võib piltidelt näha. Esimesed 7000 klienti saavad Cupralt ka eksklusiivse kingituse, milleks on karbonfiibrist karp, kust leiab erinevatest materjalidest Cupra meeneid.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.