SEAT

Seat Tarracol saab varsti valida ökonoomseima bensiinimootoriga ka automaatkasti

Seat laiendab oma suurima linnamaasturi Tarraco valikuid tehnilises vallas. Kui siiani on bensiinimootoritest olnud 1,5-liitrine TSI alati manuaalkastiga ja 2-liitrine TSI alati automaadiga, siis saab väiksem jõuallikas samuti ka automaadi.

Laiendades Tarraco valikuid pakub Seat rohkem võimalusi klientidele leida just see kõige sobilikum lahendus. Kui hetkel piirdus kõige ökonoomsem bensiinimootoriga sõitev esiveoline linnamaastur siiani 6-käigulise manuaaliga, siis nüüd on asjad pisut mugavamad.

Lisades 7-käigulise DSG topeltsiduriga automaatkasti on nüüd ka kütusesäästlikum ja väiksem bensiinimootor saadaval ka palju mugavama käigukastivalikuga.

Ühtlasi märgib see esimest korda Tarraco puhul esiveolist konfiguratsiooni automaatkastiga. Siiani on nii diisel- kui ka bensiinimootoritega 4Drive nelikvedu alati olnud DSG käigukastiga ja esivedu alati manuaaliga.

Järgmise aasta alguses saabub 1,5-liitrise TSI motori, esiveo ja DSG automaatkasti kooslus Tarraco Style ja Excellence varustusega. Tuleva aasta alguses on oodata ka Seati teiste mudelite puhul populaarset sportlikumat FR varustustaset ka Tarracole.

Kui on soovi veel ökonoomsema Seati linnamaastri järele, siis 2020. aasta teises pooles on oodata ka esimest pistikhübriid varianti Tarracost.

Märksõnad: , ,

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.