SEAT

Seat toob Tarraco linnamaasturist müügile nii sportliku kui ka pistikhübriidse versiooni

Fotod: Seat.

Seat Tarraco mudelivalik saab juba õige pea märkimisväärsed uuendused, sest tulemas on nii pistikhübriidne variant kui ka sportlik FR-variant. Tarraco pistikhübriid on üks osa tootja plaanist tuua 2021. aasta alguseks müügile kuus elektrilist ja pistikhübriidset Seati ja Cupra mudelit.

Aasta esimese seitsme kuuga on tehtu järjekordne müügirekord. Ainuüksi juulis müüdi 55 200 sõidukit, mis on eelmise (rekord)aastaga võrreldes 7,8% tõus. Olulist rolli uute edusammude saavutamisel mängib loomulikult ka Tarraco linnamaastur ning pistikhübriid ja FR mudel aitavad eduloole veelgi kaasa.

Väiksem kütusekulu ja vähem heiteid

Hispaanias Martorelli tehases arendatud ja disainitud Tarracot toodetakse Saksamaal Wolfsburgis, Volkswagen Grupi keskel. Uue pistikhübriidse jõuajamiga muutub populaarne maastur veelgi efektiivsemaks ja seeläbi ka jätkusuutlikumaks alternatiiviks teistele oma klassi sõidukitele.

1,4-liitrise bensiinimootorist (110 kW) ja elektrimootorist (85 kW) koosnev jõuajam toetub elektrienergia jaoks 13 kWh akule ja pakub juhile mitu erinevad sõidurežiimi. Pistikhübriidiga saab sõita puhtalt elektri pealt üle 50 kilomeetri ning muidugi saab võimsuse suurendamiseks kaks mootorit kombineerida.

Kokku on jõuajami võimsuseks 180 kW ja nullist sajani kiirenduseks on esialgsete* andmete järgi 7,4 sekundit. Kuid mis veelgi olulisem: hübriidmudeli heitenäitajad on alla 50 g/km kohta.

FR: praktiline ja sportlik ühes autos

Lisaks pistikhübriidile toob Seat müügile ka sportliku Tarraco FR versiooni, mis on loodud neile, kes otsivad korraga nii praktilisust kui ka sportlikumat sõiduelamust ja disaini. Välimuse osas on FR versioonil suuremad veljekoopad, sportlik spoiler ja spetsiaalsed 19-tollised FR-veljed. Mõistagi leiab sõiduki esivõrest ka FR logo ning äärest-ääreni tagatulede all ilutseb mudeli nimi nüüd käsikirjas.

Valikus on ka uus värv – Fura Grey – ja uued variandid ohutuse ning mugavuse vallas. Näiteks teeb Trailer Assist nüüd järelkärude ja haagiste vedamise tunduvalt lihtsamaks, eriti parkides. Parking Heater eelsoojendi abil ei pea enam külmal talvehommikul mootori käivitamise peale mõtlema ning kodust väljudes saab istuda juba sooja salongi.

Salongi üldmuljele aitab kaasa uue põlvkonna meediasüsteem 9,2-tollise ekraaniga, mis navigeerimise ja kõik muud digitaalsed lahendused juhi jaoks lähemale toovad. Eesmised reisijad võivad end mugavalt ja turvaliselt tunda elektrilistes sportistmetes ja juhi jaoks on FR versioonil ka sportlik rool ning alumiiniumist pedaalid.

Ametliku debüüdi teevad nii FR kui ka pistikhübriidne Tarraco tänavusel Frankfurdi autonäitusel. Mõlema mudeli tootmisega alustatakse järgmisel aastal.

* Kõik tehnilised andmed on hetkel esialgsed ning võivad tulevikus muutuda.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.