SEAT

Seati ja Cupra elektriline pealetung on alanud: Mida on tänavu oodata?

Foto: SEAT.

SEATi möödunud aastal teatavaks tehtud teekond elektrilise mudelivaliku on alanud. Peale uue põlvkonna SEAT ja CUPRA Leoni esitlemist , tutvustas bränd maailmale läbi videokonverentsi ka uut CUPRA Formentorit – algselt oli kavas mudel Genfis avalikustada.

Sarnaselt Leonile, mida saab soetada pistikhübriidina, tuleb ka Formentor elektrilise jõuajamiga.

Mudelivaliku elektriliseks muutmisega soovib SEAT pakkuda klientidele senisest jätkusuutlikumat sõiduviisi: kõikidel elektrilise jõuajamitega mudelitel on vähemalt 60 kilomeetrit elektrilist sõiduulatust ja vähem kui 50 g/km CO2.

Veebis üle kantud pressikonverentsil ütles SEATi president Carsten Isensee, et „sõnum on selge: 2019. aasta oli meie ajaloo parim aasta. Olime Euroopas kõige kiiremini kasvav bränd, saavutades languslike turgude tingimustes kahekohalise arvu kasvu juba kolmandat aastat järjest. Alustasime 2020. aastat tõusuteel ja kuigi see on keerukam aasta, sillutame teed tulevikuks.”

Pistikhübriidne SEAT Leon pakub puhtalt elektrilist sõiduulatust 60 kilomeetrit.

Kuus mudelit aastaks 2021

Uus Leon ja tema universaalkerega versioon on Martorelli tehases juba tootmises. Aasta keskpaigas liituvad nendega CUPRA Leon ja aasta teises pooles ka CUPRA Formentor. Uute mudelite peamises Martorelli põhihoonetes tootmine viib tehase tootlikkuse pea maksimumini.

Martorellis toodetavate hübriididega liituvad ka Tarraco PHEV, elektriline Mii ja elektriline el-Born.

Leoni perekond saab esimest korda tervikliku mootorivaliku: sisepõlemismootor, CNG ning pistik- ja tavahübriid. CNG versiooni esitletakse esmakordselt 1,5-liitrise mootoriga, mis pakub 96 kW. Sõidukisse on paigutatud kokku kolm gaasipaaki, kogumahuga 17,3 kg – see tähendab 440 km sõitu ilma tankimata. Leoni alghinnaks saab näiteks Saksamaal 20 000 eurot.

Elektriliste mudelite puhul kombineeritakse Leonis uusim hübriidajam, mis koosneb TSI bensiinimootorist ja pistikust laetavast elektrimootori – kooslus, mis annab välja võimsad 150 kW. Puhtalt elektri pealt saab tänu 13 kWh akule sõita 60 kilomeetrit. Samuti on valikus nn mõõdukas hübriid (eTSI), mida pakutakse 1,0-liitrise (81 kW) või 1,5-liitrise turbomootoriga (150 kW) koos 48 V hübriidtehnoloogiaga.

CUPRA esimene täiesti ise arendatud mudel, Formentor, jõuab müügile aasta teises pooles.

CUPRA aeg särada

Pärast uue ettevõtte struktuuri paika saamist ja ettevõtte täiesti uue peakorteri hiljutist avamist esitleb CUPRA uhkelt oma esimest mudelit, CUPRA Formentorit. Mootorihuviliste loodud ja neile mõeldud brändil on nüüd ette näidata võimekas mudelivalik, sealhulgas Formentor, CUPRA Ateca ja uus CUPRA Leon.

CUPRA esimene täielikult ise arendatud mudel CUPRA Formentor tuuakse turule aasta teises pooles ja on saadaval kahte tüüpi mootoriga. Suure jõudlusega crossover ühendab brändi DNA koos selle inseneritöö ja disainiga, mis on loodud tulevikku silmas pidades.

Formentori näol pakub CUPRA klientidele ikoonimudelit, milles on ühendatud keerukus, uuendusmeelsus ja sõiduelamus, mis on ühtaegu dünaamiline ja intuitiivne. Formentor on suunatud kasvavale turule: CUV-i segmendile, mille kasv jätkub lähiaastatel.

SEAT. See on täpne saksa kvaliteet ja kirglik hispaania disain. Aitame Sul SEATi kohta rohkem teada saada.

Märksõnad: , ,

Üleskutse

Aita meil Autotundi teha ja saa kingituseks Geeniuse kraami

Toetan saadet Kuulan Autotundi

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.