Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kümmekonna aasta eest oli elektriautode turul seis veel ühekülgne: ringi sõitis palju Mitsubishi i-MiEVe ja suhteliselt arvukalt müüdi Nissan Leafi, kuid tunduvalt vähem BMW i3, Volkswagen e-up!-i ning alates 2014. aastast ka Renault Zoed. Prantsusmaal jõudis Zoe esimeste klientideni juba 2012. ning paljudes teistes riikides 2013. aastal. Tarbesõidukitena sai veel Nissan e-NV200-d ja Renault Kangoo Z.E-d.
Praegu on Eestis arvel u 115 Zoed, kuid lõviosa neist on uuemad, vaid mõne aasta vanused uue põlvkonna mudelid. Mida arvata aga vanemast Zoest, mille võib kätte saada elektriauto kohta igati mõistliku 10 000 euroga?
Kena, sobib neljale sõitjale
Toonaste elektriautode etaloni Leafiga võrreldes on Zoe väike auto: 36 cm lühem ja 11 cm lühema teljevahega. Suuruse vahe paistab silma nii ruumikust kui ka viimistlust võrreldes. Kui Leaf passib hädapärast ka viiele sõitjale, siis Zoe maksimaalselt neljale (ehkki kohti on selleski viis). Ka on viimistlus hoopis lihtsam ja kohati isegi häirivalt odav.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 18, september 2023
Kõik selle ajakirja lood