Kuulasin kannatlikult üht inseneri selgitamas, miks Land Rover nii otsustas teha, aga ta jutt ei tundunud ühestki otsast mõistlik – seetõttu kaalus auto ju kaks ja pool tonni. Sellega mitte niivõrd ei ületatud takistusi, kuivõrd lömastati nad.
Aga erinevalt esimesest inkarnatsioonist oli uus Discovery suunatud kogu täiega pereemadele. Nii et ehkki sel olid küljes kõik off-road’i jubinad, mille toel tõusta otse Ben Nevise tippu, tegeles turundus hoogsa veenmisega, et õigupoolest on see raskekaallane mõeldud hommikuste koolisõitude tegemiseks.
Enamik insenere ei teadnud lastest midagi
Selleks see paraku ei kõlvanud, sest tol ajal kandsid Land Roveri insenerid endiselt khaki-pükse ja armastasid muda. Enamik neist, ma kahtlustan, ei teadnud, misasjad lapsed on. Mis küllap oli ka põhjus, miks keskmise rea seljatugede alla laskmiseks pidi kasutama kahte kätt. See on aga võimatu, kui sul üks põngerjas süles ripub.
“Mis on põngerjas?” päris küllap keegi Land Roveris. “Mingi kuulipilduja mark?”
Hädasid oli veel. Näiteks, kui tõstsid üles tagumise rea toolid, polnud pagasiruumi enam ollagi. Mis tähendas, et su koer pidi olema piitspeenike ja su laste pead olid vaid mõne sentimeetri kaugusel tagaaknast. Mulle tundus see vähem kui suurepärane, mistap ostsin seitsmekohalise pereauto vajaduse tekkides Volvo XC90. Täna olen juba kolmanda sellise juures.
See on suur, väga suur
Kõik see on muidugi iidne ajalugu, sest väljas on uus Discovery ja esimene asi, mida sa teadma pead, on: see näeb välja naeruväärne. Eest pole viga ja kui kissitad, võib kõrvaltvaade ka päris hea tunduda, aga mida nad seal taga küll mõtlesid?