Kui Suzuki Jimny neljas põlvkond kolm aastat tagasi ilmavalgust nägi, võitis armsa välimusega pisidžiip rohkelt südameid. Peagi saabus aga kurb uudis: auto kaob heitmenõuetele mittevastavuse tõttu Euroopast müügilt.
Suzuki otsus Jimny kaotada tundus imelik, sest Jimny südameks Euroopa turul oli väike vabalthingav 1,5-liitrine bensiinimootor – ei mingit diislit. Uue mootoriga Jimny loomine ei tundunud Suzukile siiski mõistlik, mistap sepistati tagatubades plaan Jimny tagasi tuua hoopis N1G-kategooria kaubikuna, sest tarbesõidukile esitatavad heitmenõuded on leebemad.
Nõnda saabuski Jimny tänavu poodi tagasi, aga ametlikult kaubikuna. Ega muud muutunudki peale selle, et eemaldati tagumised istmed ning lisati kauba- ja sõitjateruumi eraldav vahesein.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 39, oktoober 2021
Kõik selle ajakirja lood