Auto24 blogi

3 lahedat hobiautot, mis üksteisest kardinaalselt erinevad

Fotod: auto24.ee

Hobiautot defineerida on päris raske, aga kui tegemist on piisavalt haruldase, erilise ja isegi kummalise sõidukiga, siis võib selle tiitli anda küll. Toomegi seekord välja kolm täiesti eri servadest pärit autot, millega teisi üllatada.

Mazda 121, 1991. aasta, 1200 eurot

Mootor: 1,3 l R-3, 53 kW

See Mazda on mõnes mõttes eriline: kas oskate nimetada veel mõnda nii tillukest ja kerget sedaani, mille katuse saab maha koorida ja mis näeb välja sedavõrd imelik? 121 on napilt 3,8 meetrit pikk ja tühimass on 815 kg.

Varustuses vääribki peale avatava tekstiilkatuse ainsana mainimist originaalraadio, kõik moodsad mugavused puuduvad. Odav, tõeline hea-tuju-retroauto, millega näiteks hobiautondusega algust teha!

Opel Vectra OPC, 2005. aasta, 5000 eurot

Mootor: 2,8 l V-6 turbo, 188 kW

15 aastat vana Opel Vectra ja hobiauto? Jah, iga kell, kui tegu on OPC-versiooniga. Sel on 2,8liitrine turbomootor, mis annab muidu igavale Opelile tiivad: 0–100 km/h teeb OPC 6,7 sekundiga ja tippkiirus on 260 km/h.

See auto on lisaks veel ilus punane, läbisõiduks öeldakse 188 000 km, seisukord olevat hea. Hindki on mõistlik: Saksamaal maksavad säärased Opelid enamasti üle 6000 euro.

Mercedes-Benz 300 SE, 1992. aasta, 6500 eurot

Mootor: 3,2 l R-6, 170 kW

Lõpetuseks midagi klassikalist: W140 S-klass, mille sobivust hobiautoks ei pea küll mitte kellelegi tõestama, vaatamata väikesele mootorile ja lühikesele kerele. Kollaste suunatuledega, helehall ja helehalli veluurpolstriga „S“ näeb piltidel ahvatlev välja, läbisõiduks märgitakse u 230 000 kilomeetrit.

Auto on toodud Saksamaalt ja läbinud registreerimiseelse ülevaatuse, kuid arvel veel pole.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.