3 soodsat kasutatud Ferrarit, mida Eestis osta saad

Fotod: auto24.ee

Väidetavalt pidi paljudel kontol raha niisama seisma, mis on käivitanud suure kinnisvarabuumi. Aga miks tegeleda igava kinnisvaraga, kui võiks täita mõne unistuse, näiteks Ferrari näol?

Ka Ferrarisid on auto24.ee lehel rohkem kui kunagi varem, isegi kui välja arvata rahvusvaheliste müüjate pakkumised, kelle autod ei asu päris Eesti pinnal. Valisime välja kolm autot, mis maksavad vähem kui 100 000 eurot ja asuvad Eestis.

Seda, et Ferrari ülalpidamiseks peaks jääma kontole veel väga palju raha, me ilmselt ei pea lisama, aga igaks juhuks lisame. Et ei tuleks halbu üllatusi.

Ferrari 360 Modena Spider, 2003. aasta, 63 500 eurot

Palju odavamalt vähegi moodsamat Ferrarit osta ei saa. Väiksema premium-klassi pereauto hinnaga saad punase lahtise Ferrari. Mootoriks on 400-hobujõuline V-8, mille kütusekulu on ausalt välja toodud, et ei tuleks halva üllatusena – linnas 30,2 liitrit ja keskmine 19,3 liitrit 100 km kohta. Aga olgem ausad, keda see huvitab, kui sul on punane Ferrari?

Auto on aprillis saanud täishoolduse, vahetatud on silladetaile ja müüja sõnul on tegemist heas korras itaallasega. See kindlasti ei tähenda muretut elu edaspidi, sest 18 aastat vana Ferrari ei ole ilmselgelt odav üleval pidada. Aga arvestades, et uute hinnad on pigem 300 000 eurot, siis vahe on märgatav.

Ferrari 612 Scaglietti, 2004. aasta, 85 000 eurot

Kui tunned, et V-8 on ikka vähe, siis on sulle sobiv valik 5,7-liitrise V-12 mootoriga 612 Scaglietti. Hind on vaid paarkümmend tuhat eurot kallim, läbisõit on eelmisele sarnane, vaid katus ei käi maha.

Selle Ferrari välimus tekitas palju vastukaja, aga välismaine autoajakirjandus on aja jooksul seda autot väga kõrgelt hindama hakanud. Suureks boonuseks on tagaistmete olemasolu, kuhu lapsed peaks kindlalt mahtuma, mööndustega ka täiskasvanud.

Müüja sõnul on autol just vahetatud hammasrihm ja tehtud ka hooldus.

Ferrari 550 Maranello, 2000. aasta, 83 000 eurot

Kui 612 ikka välimuselt kuidagi ei sobi, siis tasub vaadata 550 Maranellot. Lapsed tuleb sellisel juhul küll koju jätta. Kahekohalise Ferrari 485-hobujõuline mootor viib auto 0-100 km/h 4,4 sekundiga ja 200 km/h saabub 14,2 sekundiga. Tippkiirus on 320 km/h tunnis.

Selle auto puhul on nagunii kõik eriline, aga tänapäeva superautodest leiab aina harvem, kui üldse, manuaalkasti, eriti veel sellist ülistiilset. Auto on Eestis alates 2008. aastast ja praeguse omaniku käes alates 2010. aastast. Seega peaks olema päris hea võimalus saada kätte kogu hooldusajalugu ning ka head nõuanded auto pidamiseks ja hooldamiseks.

Märksõnad: , , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.