If Kindlustuse blogi

Kui kiiresti on vajalik kindlustust teavitada kaskojuhtumist?

Foto:Shutterstock.

Kaskokindlustuse eesmärgiks on katta autoomanikule õnnetuse tagajärjel tekkinud remondikulud, mis on tekkinud tema enda süü tõttu. Mõne erandiga kaasneb kaskojuhtumiga peaaegu alati ka omavastutuse maksmine.

Enamik õnnetusi on väiksemad mõlkimised ja avariid, mistõttu sõiduk koheselt remonti ei pruugi vajada. Kui kaskokindlustatud sõidukiga juhtub avarii, siis kui kiiresti sellest teada anda tuleks?

If Kindlustuse sõidukikahjude grupijuht Taavi Kruus kommenteerib, et igasugustest kahjudest tuleks teavitada esimesel võimalusel. “Kui õnnetusest on palju aega mööda läinud, siis on tagantjärele kõiki asjaolusid keeruline tuvastada. Probleeme võib tekkida õnnetuse toimumise aja, koha, põhjuste ja tekkinud kahju ulatuse tagantjärele tuvastamisega,” lisab ta.

Teavitamine on tänapäeval tehtud väga lihtsaks. If Kindlustuse klientidel tasub vaid kodulehel asuvasse e-büroosse sisse logida ning sealt vaatavad vastu juba auto ja kliendi eeltäidetud andmed. Juurde on vaja lisada vaid õnnetuse kohta info.

Kui juhtumist tuleb teavitada kohe, siis natuke paindlikum on olukord remondiaegade puhul. Seda ning töödega tegelevat töökoda on võimalik valida. Valides õige kaskokindlustuse paketi, saab remondi ajal kasutada muretult asendusautot.

Märksõnad: , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.