Inbanki blogi

5 mõistlikku pereautot, mis maksavad vähem kui 5000 eurot

Fotod: Auto24.ee

Mõistlikud ja mahukad uued pereautod kipuvad vägisi üle 20 000 euro maksma, kui veel varustust ka tahta, siis läheneb hind 30 000 euroni. Kuskilt peab järgi andma hakkama – kas natuke mahukam, aga lihtsam või siis vastupidi, väiksem, aga hea varustusega.

Aga kui hetkel pole soovi kallist kohustust oma kuludele lisada, siis valisime välja mõned pereautod, mis maksavad kuni 5000 eurot. Tõsi, järeleandmisi tuleb igal juhul teha ning arvestama peab ka võimalike remondikuludega. Viimase vältimiseks, me väga erilisi või kesise mainega autosid ei valinud.

Hyundai i30, 2012. aasta, 4900 eurot

Uuena Eestist ostetud Hyundai puhul on kaks väga head asja. Esiteks täielik Eesti ajalugu ja üks omanik, mis annab lootust, et pika garantiiga auto on kenasti korras.

Teine hea asi on säästlik diiselmootor. Piisavalt võimekas, aga samas tehase andmetel 4,5-liitrise keskmise kütusekuluga. Natuke peab diisli puhul arvestama suuremate hoolduskuludega.

Samas on auto kenasti varustatud ja olemas on isegi püsikiirusehoidja. Kaasa tulevad ka mõlemad rehvikomplektid. Kui muster on korralik, siis säästab see päris mitusada eurot.

Seat Ibiza, 2012. aasta, 4890 eurot

Väiksed turbobensiinimootorid hakkasid tulema umbes 10 aastat tagasi ning vähemalt paberil pakkusid mõistlikke kütusekulu numbreid. Samas pandi neid kohati liiga rasketesse autodesse, mis kurnas mootorit ja kütusesäästu ka polnud.

See Seat Ibiza võiks olla pigem heas seisus, sest auto on võrdlemisi väike ja kerge. Samuti on läbisõit sellises vanuses auto kohta pigem väike. Ametlik kütusekulu on 5,1 liitrit saja kilomeetri kohta, reaalsus ilmselt ikka kuskil 7 ligidal.

Muus osas on see Ibiza väga hea valik – esinduses tehtud täielik kontroll, olemas põhjalik hooldusajalugu ning müüjaks on esindus. Varustus on korralik ja kaasa saab ka teise komplekti rehve.

Toyota Corolla Verso, 2006. aasta, 2800 eurot

Toyota on üks kindlamaid valikuid, kui soov on saada võimalikult muretu auto. Loomulikult, kui tegemist on 14 aastat vana autoga, siis remonti tuleb kindlasti ette, aga ilmselt vähem, kui keskmiselt. Palju oleneb ka eelmistest omanikest.

See Corolla Verso on mahukas ja ökonoomse diiselmootoriga. Usaldust lisab müüja lisatekst, kus ta ütleb, et auto on Eesti ajalooga, äsja on tehtud korda küljekarbid, aga esineb mõni väiksem iluviga. Kõik mis töötama peab, see ka töötab. Ülevaatuse läbis ilma mingite probleemideta.

Samuti saab kaasa teise rehvikomplekti ja kütusekulu keskmiseks on kirjutatud 6,3 liitrit. Igas mõttes mõistlik auto, eriti kui see maksab vaid 2800 eurot.

Honda CR-V, 2005. aasta, 3900 eurot

Selles hinnaklassis saab ka linnamaasturit. Kindlasti ei tasuks selle auto puhul oodata väga suurt maastikuvõimekust. Põhjakõrgus on küll hea, aga nelikvedu on väga lihtne ning pigem tasuks püsida kõvadel teedel.

Muus osas on tegemist hea autoga, mis võiks olla muretu pidada. Auto on uuena Eestist ostetud ja olnud kogu aeg ühe omaniku kasutuses. Seega võib olla mureta, et kas läbisõit on õige ja loodetavasti on ka tehtud remonttöödest hea ülevaade.

Hea on ka auto lisavarustus, mis sisaldab nii istmesoojendusi, püsikiiruse hoidjat, kliimaseadet kui ka kärukonksu. Bensiinimootoriga CR-V puhul tuleb arvestada võrdlemisi suure kütusekuluga.

Volvo V70, 2002. aasta, 2275 eurot

Volvoga on asi natuke keerulisem. Ühelt poolt on tegu ideaalse pereautoga – turvaline, mugav ja väga ruumikas. Teisalt on siinsest seltskonnast kindlasti tegemist potentsiaalselt kõige probleemsema ja seega kulukama autoga.

Aga Volvol on fännid, kes neid autosid kiidavad. Mujal maailmas on väga palju sarnaseid Volvosid, mis on läbinud üle poole miljoni kilomeetri ning jätkavad rahulikult sõitmist. Nagu ikka – oleneb omanikust!

See auto pääses valikusse, kuna omanik on ilusti välja toonud rohkelt tehtud töid ning tegemist ei ole müügiks toodud või soetatud autoga. Tööde loetelu on niivõrd pikk, et siin seda välja tuua pole mõtet, lugege kuulutusest.

Rooli välimus ütleb, et läbisõit 245 000 võib olla kunagi keritud, aga peale 2012. aastat, mil auto Eestisse jõudis, on maanteeameti registris kõik kenasti registreeritud. Igal juhul, kui Volvo on mõttes, siis seda tuleks kindlasti kaaluda.

Kuidas osta?

Kui säästudest jääb puudu või ei taha kohe kõike välja käia, siis kõikide nende avaautode ostuks on võimalik kasutada Auto24laenu mille puhul ei ole oluline auto vanus ja puudub ka kaskokindlustuse kohustus.

Eriti see viimane on antud autode puhul oluline, sest erilistel autodel kipub olema ka eriline kaskohind.

Auto24 laen on finantskohustus. Enne laenu taotlemist ja laenulepingu sõlmimist hinnake oma varalist olukorda ja laenuvajadust, et veenduda, et olete võimeline laenu õigeaegselt tagasi maksma. Maksete õigeaegselt tasumata jätmise korral võib kaasneda kohustus tasuda viivist ja hüvitada võla sissenõudmiskulud. Laenulepingu nõuetekohane täitmata jätmine võib raskendada tulevikus laenude saamist nii Inbankist kui ka teistest finantsasutustest. Palun tutvuge enne laenamist krediidi kulukuse määraga ning sellega kui palju laenu võtmine Teile maksma läheb. Enne otsustamist tutvuge ka Finantsinspektsiooni tarbijaveebiga www.minuraha.ee, auto24 laenu lepingu tingimustega, lepingueelse teabega ning vajadusel konsulteerige asjatundjatega.

Märksõnad: , , , ,
Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Üleskutse

Aita meil Autotundi teha ja saa kingituseks Geeniuse kraami

Toetan saadet Kuulan Autotundi

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.