Kindlasti ei soovita me investeerida autodesse oma ainsat raha. Esimene, teine ja ka kolmas sammas on mõistlik hoida traditsioonilistes varaklassides. Kui paadunud autosõbrana jääb kolmest sambast finantsvõimekust veel üle, siis võib autodesse investeerimine osutuda tulutoovaks nii emotsionaalses kui ka finantsilises mõttes.
Kõlab ilmselt iseenesestmõistetavalt, et investeerimine autodesse (nagu ka kunsti, müntidesse või näiteks käekelladesse) ei tooda kunagi jooksvat positiivset rahavoogu ega dividende. Pigem vastupidi, auto omamine on peaaegu alati seotud kuludega ja dividendi aseaineks on positiivne emotsioon – kas autoga sõitmisest või ka selle lihtsalt garaažis vaatamisest.
Investori parim sõber pidavat olema aeg – see reegel kehtib ka autode puhul. Teinekord võib kümnenditeks küüninurka konserveeritud vanaisa sõiduk osutuda paremaks investeeringuks kui nii mõnigi aktsia ning erinevalt finantsturgudest ei ähvarda autosid intressimäärade tõus, „dot-komm“ või krüptoraha mullid, pealegi ei saa auto pankrotti minna.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht Ekstra nr3
Kõik selle ajakirja lood