Ford tegi huvitava, aga ilmselt õige lükke, kui enne uue Rangeri tavaversiooni saabumist tõi müügile kiire ja võimeka sportversiooni Raptor. Ja uskuge või mitte, kapoti all on peidus suur V-6-bensiinimootor.
Korraks tundus, et hakkasid juba sellest heitmemajandusest ja rohepöördest aru saama, aga siis pööratakse kõik pea peale. Eelmisel Ranger Raptoril oli 2-liitrine diiselmootor (uuel on ka see valikus), mis paljude fännide silmis oli tõeline pühaduseteotus. Selline legendaarne nimi ja siis „kahene” ökomootor? Peaaegu sama solvav kui panna elektriautole nimeks Mustang Mach-e.
Eks ta märgiliselt raasike nukker oli, aga kui lähtuda, et Raptori parimad küljed tulevad esile kehvadel teedel või suisa teedelt maha keerates, siis üle kündmata kõrrepõllu või kevadise Soomaa treppis kruusateede suurel kiirusel sõitmiseks oli jõudu küll ja veel! Ilmselt tekib jõupuudus siis, kui külge ühendada raskem haagis.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs kaheksa Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8,99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 4, veebruar 2023
Kõik selle ajakirja lood