Juba eelmisel aastal Eestisse jõudma pidanud Škoda Enyaq on nüüd lõpuks kohal. Juhuslikult või meelega, aga samal ajal saabus Eestisse ka kontsernisisese konkurendina Volkswagen ID.4. Vaatame, kui palju on neil erinevusi ning kumb selle kodusõja lahingu võidab?
Tehniliselt on tegu väga sarnaste autodega. Kui edaspidi on oodata nii nelikveolisi ja krapsakamaid kui ka soodsamaid ja väiksema akuga versioone, siis proovisõidus on mõlemal 150 kW (204 hj) võimsusega mootor ning tagavedu.
Aku mõlemal 77 kWh mahutavusega, aga lubatud sõiduulatus mitte päris sama, sest Škoda brošüür lubab WLTP järgi ühe laadimisega läbida kuni 537 km, Volkswagen annab vahemikuks 360–520 km. Keskmine on mõlemal EV-database.org-i andmetel nagunii 410 km. Olgu siis ka kiirendusaeg 0–100 km/h ära mainitud: Škodal 8,6 ja Volkswagenil 8,5 sekundit.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, aprill 2021
Kõik selle ajakirja lood