Autoelamu ehitamine läks Urmase sõnul üllatavalt ladusalt. Abiks oli bussi omaniku kindel soovide nimekiri ning õnneks sai kõik suured tööd tehtud enne mullust ehitusmaterjalikriisi. „Tingimuseks oli, et magamiskohti võiks olla vähemalt kuus, aga sõita saaks kuni üheksa inimest. Samuti pidi autoelamus olema duširuum,“ sõnas Zahharov.
Bussi tehniline korrasolek jäi omaniku hooleks. Kuna tegemist on rallikrossisõitja Andri Õunaga ehk mehega, kes tänu harrastusele autode hingeelu tunneb, polnud mootori, veermiku ja muude agregaatide remont või hooldus eriline probleem.
Eeskujuks fotod
Autoelamu toorikuks sai 2002. aasta Scania Irizar, 12-liitrise mootori ning 7-käigulise käsikastiga kunagine liinibuss. Aastad olid bussi säästnud: suuremaid roostekoldeid sel polnud ning bussi mõõtmed klappisid samuti hästi selleks, et sõiduki saaks autoelamuna arvele võtta: pikkus 12 meetrit, ei grammigi enam.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 4, veebruar 2022
Kõik selle ajakirja lood