MV Agusta sportliku reisimootorratta Turismo Veloce suurim pluss, aga samas ka mõjusamad miinused tulenevad tsikli tootjafirma väiksusest. Mis parata, just selline ongi hallist massist erinemise hind.
Itaalialikult turbulentse, nüüdseks 78 aasta pikkuse ajaloo jooksul on MV Agusta mootorrattatööstus jõudnud osaliselt või täielikult olla muuhulgas Cagiva, Harley-Davidsoni, Mercedes-AMG ja KTM-i omanduses, püsides majandusvõngete kiuste samas alati firma asutaja krahv Giovanni Agusta seatud kursil valmistada sportlikke ja omapäraseid tsikleid, mis ei pürgigi massikaubaks.
Artikli peakangelane MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS esindab firma filosoofiat hästi, olles sportlik mootorratas, mis ihkab minna pikale reisile. Kergesti eemaldatavad ja tsikli tagaosa kuju järgides osaliselt sadula alla ulatuvad tagakohvrid on mahukad (34 l), neelates muretult ka suurema kiivri. Tore!
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 18, september 2023
Kõik selle ajakirja lood