MV Agusta sportliku reisimootorratta Turismo Veloce suurim pluss, aga samas ka mõjusamad miinused tulenevad tsikli tootjafirma väiksusest. Mis parata, just selline ongi hallist massist erinemise hind.
Itaalialikult turbulentse, nüüdseks 78 aasta pikkuse ajaloo jooksul on MV Agusta mootorrattatööstus jõudnud osaliselt või täielikult olla muuhulgas Cagiva, Harley-Davidsoni, Mercedes-AMG ja KTM-i omanduses, püsides majandusvõngete kiuste samas alati firma asutaja krahv Giovanni Agusta seatud kursil valmistada sportlikke ja omapäraseid tsikleid, mis ei pürgigi massikaubaks.
Artikli peakangelane MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS esindab firma filosoofiat hästi, olles sportlik mootorratas, mis ihkab minna pikale reisile. Kergesti eemaldatavad ja tsikli tagaosa kuju järgides osaliselt sadula alla ulatuvad tagakohvrid on mahukad (34 l), neelates muretult ka suurema kiivri. Tore!
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 18, september 2023
Kõik selle ajakirja lood