Mis auto see siis nüüd on?! „Jessuke, Ford F-150 Econoline loomulikult!” naerab askeetliku hot rod’i meisterdanud Tarmo Põiklik. Sellise liikuri sündi mõista on lihtsam, kui tead autori tausta. „Titast saati olen elanud põlvini bensiini sees isa garaažis. Isa oli rallipaari Heiki Ohu / Toomas Dieneri mehaanik, hiljem asutas oma autoremondikoja.
Minu esimene mootoriga sõiduriist oli Kovrovetsi mootorratas, sain selle 11-aastasena. Isa lõi selle esimest korda käima ja ütles, et edasi pean hakkama saama ise,” jutustab tätoveeritud mehemürakas.
Saigi ise. Nii järgmiseks tsikliks hangitud Dnepri, seejärel korraga sülle kukkunud nelja Fiat Mirafiori („Kõik olid mäda kerega, aga üks oli kupee ja teisel 2-liitrine DOHC!”) kui ka taas kord neljakaupa ette võetud Land Cruiser 60-tega („Tehnika oli kõigil vägev, aga keredest polnud järel midagi.”). Rääkimata lähiminevikus argiautoks olnud GAZ 24-10-st jne. Et siis umbes selline tehnograafia, sest kõiki enam kui 100 autot ei mahu siinkohal loetlema …
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 16, august 2023
Kõik selle ajakirja lood