Eile avaldasime esimese osa Eesti kõige kallimate autode nimekirjast, mida meilt osta saad. Nüüd on järg jõudnud esiviisiku kätte. Siin need on:
5. Porsche 911 Turbo S Cabriolet
Hind: 219 840€ (kupee hind 206 640 eurot)
Eile avaldasime esimese osa Eesti kõige kallimate autode nimekirjast, mida meilt osta saad. Nüüd on järg jõudnud esiviisiku kätte. Siin need on:
Hind: 219 840€ (kupee hind 206 640 eurot)
911 Turbo on tituleeritud juba aastaid kõige kasutajasõbralikumaks superautoks. Välimuselt võib see tunduda lihtsalt üks järjekordne 911 mudel, kuid teadjamad oskavad hinnata, milleks see auto tegelikult on võimeline. Lisavarustusest pole justkui midagi väga kallist: tagasihoidliku 5 400 euro eest saab Aerokit Turbo, mis lisab eridetaile esi- ja tagatiivale ja tagaspoilerile.
Hind: 223 740 eurot (kupee hind 203 400 eurot)
Lamborghini on ainus tõeline Itaalia superautomark, mis on Eestis esindatud. Üllatuslikult ei mahtunud nende kõige odavam mudel (tagaveoline Huracan LP 580-2, hinnaks 180 948 eurot) isegi kallimate esikümne sekka. Võta nüüd näpust, kas see on hea või halb. Huracan LP 610-4 lisavarustuse kõige kallim valik on aga viis erinevat mattvärvi hinnaga 10 000 eurot.
Hind: 239 760 eurot (kupee hind 217 920 eurot)
Kõige-kõigem variant Continental GT kupee- ja kabriolettmudelist. Sarnaselt „tavalisele“ Continental GT mudelile on lisavarustuse kalleimad valikud personaalne mattvärv (29 190 eurot) ja keraamilised komposiitpidurid (12 990 kuni 14 388 eurot).
Hind: 265 770 eurot (kupee hind 257 364 eurot)
Kui päris aus olla, siis ei osanud oodatagi, et S65 võtab selles nimekirjas teise koha. Eriti vaadates seda, mis autod enne Mercedes-Benzi mainitud said, siis on S65 arusaadavalt üks väga rariteetne auto. Olenemata kõrgemast hinnast on lisavarustuse kõige kallim valik ikka sama, mis odavamal S63 mudelil – 8 340 eurot maksvad AMG keraamilised pidurid. Õnneks on aga 24 kõlari ja 1520vatise võimsusega Burmeisteri helisüsteem juba hinna sees.
Hind: 337 865 eurot
Tõenäoliselt ei ole see suur üllatus, et Lamborghini V12 mootoriga Aventador S kupee on kõige kallim auto, mida Eestist saab osta. Natuke vähem kui aasta tagasi oleks kõige kallim mudel olnud lahtine Aventador Roadster 360 000eurose hinnalipikuga. Kuid pärast „S“ mudelit ei toodeta enam tavalist Aventadori ei kupee- ega roadster-variandis. Seetõttu ei saa seda uuena ja enda valitud konfiguratsioonis enam tellida. Kallimad valikud lisavarustuse nimekirjast on süsinikkiu-välispakett koos stiilipaketiga, mis maksab 18 600 eurot, ning salongi süsinikkiu-pakett 10 440 euro eest. Sest kunagi pole ühelgi superautol liiga palju süsinikkiust detaile.
Populaarsed lood
Viimati lisatud
Sisuturundus
Populaarsed lood mujal Geeniuses
Preemium boks ei vaheta aeglast välja