Tallinna Tehnikaülikoolis (TTÜ) kaitsti magistritöö, mis keskendus teekonstruktsiooni kandevõime mõõtmistele ehitusperioodil. Magistritöö kaitsnud Riho Eichfuss leiab, et Eesti teede kandevõimet tuleks mõõta uue metoodikaga.
Uue metoodika kasutuselevõtuga annaks säästa raha ning tõsta teede kvaliteeti. Raha tuulde laskmise näitena saab magistrandi sõnul tuua välja Tallinna ringtee ja Viljandi maantee ristumise Luige sõlme, mille katend on juba viie aastaga suures osas lagunenud. Paremate mõõtmiste korral oleks saanud konstruktsioon ehitusjärgus muuta ning oleks probleemi välditud.
Eichfuss leiab, et kuna isegi maanteeameti uuemate juhendite kohaselt ei ole praegu kasutatava seadme kohustuslikud kandevõime väärtusega vastavuses arvutuslikega, siis tuleb ka see osa ümber vaadata ning välja selgitada uued piirväärtused kvaliteedikontrolliks, ka juhtudeks, kui konkreetset katendikonstruktsiooni ei arvutata.